.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه هاي لیالی قدر در امامزاده عباس ساري

شمال نيوز: به مناسبت لیالی قدر به مدت 3 شب در حرم مطهر امامزاده عباس (ع) ساری مراسم ویژه این شبها برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مازندران ، سید مجتبی حسینی درگفتگو با ما گفت: به مناسبت لیالی قدر در حرم مطهر امامزاده عباس (ع) ساری  به مدت 3 شب  برنامه قرآن بسر ، مناجات ، سخنرانی و مداحی و نوحه سرایی برگزار می گردد.
وی افزود: در شب نوزدهم حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی کوهساری استاد حوزه ودانشگاه سخنرانی خواهند نمود و در این شب قاری ممتاز استان مازندران "حسین ایزی " آیات روح بخش قرآن کریم را تلاوت می کند.
حسینی ادامه داد : در شب بیست ویکم حضرت حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیرکل محترم اوقاف وامور خیریه استان مازندران سخنرانی و قرآن بسر خواهند داشت و قاری بین المللی "حاج حمزه زاهدی " به تلاوت قرآن مجید خواهند پرداخت.
مدیر آستانه مبارکه امامزاده عباس اظهار کرد : در شب بیست وسوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه موقت شهرستان ساری سخنرانی می نمایند و همچنین قاری ممتاز استان مازندران سید رضا چاوشیان آیات نورانی قرآن کریم را تلاوت خواهند کرد.
وی گفت : خادمین افتخاری آستانه از چند روز گذشته با شوق وشور فراوان در آذین بندی و آماده سازی فضا برای استقبال از زائرین و روزه داران عزیز  تلاش خود را آغاز نمودند و اکنون فضای محوطه کاملا برای برگزاری مراسم آماده می باشد.
حسینی با اشاره به دیگر برنامه های این شب ها گفت: قرائت مناجات مخصوص ماه رمضان ، دعای مجیر ، شب زنده داری ، قرائت دعای جوشن کبیر ، نوحه سرایی و سینه زنی با همکاری هیئت انصارالفاطمه (س) از دیگر برنامه های این شب های ارزشمند می باشد.
وی اظهارداشت: با توجه به اینکه مراسم لیالی قدر در این مکان از قدمت تاریخی برخوردار است با استقبال عظیم روزه داران و شب زنده داران مومنین قرار می گیرد تا جاییکه زائرین عزیز از شهرستان های همجوار بصورت کاروانی و خانوادگی در این مکان حاضر و مراسم با شکوه قرآن بسر را برگزار می نمایند.
وی در پایان از عموم روزه داران دعوت کرد تا با حضور در این امامزاده واجب التعظیم از فیوضات لیالی قدر و برنامه های این آستانه استفاده ببرند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.